Saturday 21 May 2011

About Me

Lovelove!

Hi geng! Mestila kita geng kan, once awak dah baca blog kita ni ataupon dah jadi follower kita tuh, kita geng la! :) Hampir satu hari penatnye aku nak buat blog ni. Dan dengan banggenye, I've done this with my own, hard work. Agak susah juga nak siapkan template sendiri. Search dalam Google, bagaimana nak design blog. Kalau kita upah orang pon macam agak tak berbaloi jugak. Sebab ini sangat lah senang untuk dilakukan! Blog idaman telah pon siap pada 21 May yang lepas. For those, maybe some of you guys tak kenal or maybe 'tak' berapa nak kenal kan? Hehehe, ye la. Maybe tengok aku sombong or tah ape-ape kan? Tak la! Aku ni baik tau =)

1. Nama awak?
Okay dengan bangganya, nama penuh aku ialah Nur Hidayah Binti Zahari. Hehehe, people keep asking me la kan. "Eh, aku tak tahu pon nama kau Hidayah, sekarang baru aku dapat tahu. Mane dapat Yard tu?". Well, aku tak ada lah unik macam korang-korang semua kan. Tapi, aku ni pandai mencari. Ekekek. Yard diperolehi from name aku juga, Hidayah. Okay, perhati betul-betul. Mana agaknya bermula Yard itu? I repeat, the name is Hidayah. It comes from some particular letters that I used to use. Hidayah. Try korang amik word 'day'. Dah? Okay, now try korang terbalik kan. Tadaaaa! It's YAD kan?! Hehehe, to make it sense, aku saja tambah letter R dalam nama tu. So, Yard! My names, Yard :)

2. Asal mana? Born day?




No comments:

Post a Comment